Zadbaj o wysoką pozycję swojego sklepu e-commerce w wynikach wyszukiwania
Sprawdź opinieMagento to jedna z największych i najpopularniejszych platform e-commerce, służąca do tworzenia sklepów internetowych. Wykorzystywana jest zarówno przez małe, jak i te bardzo duże firmy zajmujące się sprzedażą produktów lub usług w Internecie. Umożliwia zarządzanie praktycznie każdym aspektem funkcjonowania sklepu internetowego, w tym katalogiem produktów, bazą klientów, zamówieniami, a nawet treściami marketingowymi.
Magento dostępne jest w dwóch podstawowych wersjach:
Należy podkreślić, że zarówno Magento Open Source, jak i Adobe Commerce wymagają dedykowanego serwera do wdrożenia i efektywnego funkcjonowania sklepu internetowego. Wybór odpowiedniego środowiska hostingowego jest kluczowy dla wydajności i stabilności platformy e-commerce.
Silnik Magento ogromną popularnością cieszy się nie bez powodu. Posiada wiele zalet, które sprawiają, że często uważany jest za najlepszą platformę e-commerce. Do najważniejszych zaliczyć można:
Przyjazność dla SEO to jedna z największych zalet, jakie posiada oprogramowanie Magento. Pozycjonowanie sklepów opartych na tym silniku szybciej przynosi efekty, co stanowi jeden z głównych powodów, dla których firmy decydują się na zbudowanie strony na platformie od Adobe. Niewątpliwym atutem jest również to, że wiele działań SEO można wykonać z poziomu panelu administracyjnego.
Pozycjonowanie na Magento należy rozpocząć od sporządzenia listy z najważniejszymi elementami optymalizacji. Ich implementacja będzie stanowiła bowiem podstawę do wdrażania długoterminowej strategii SEO. Lista ta powinna obejmować takie kwestie, jak:
Oprócz aspektów typowo technicznych, kluczową rolę odgrywa sam content:
Bezpłatna wycena
Optymalizacja Magento pod kątem SEO to kluczowy element strategii marketingowej, który podobnie jak każde inne skuteczne pozycjonowanie strony internetowej przynosi liczne korzyści firmie. Do najważniejszych zaliczyć można:
Warto zaznaczyć, że mimo, iż optymalizacja Magento pod kątem SEO jest łatwiejsza niż w przypadku innych platform e-commerce, nadal jest ona procesem wieloetapowym i długotrwałym. Na to, aby pozycjonowanie sklepu Magento przyniosło efekty, trzeba poczekać. Kluczowe jest także stałe zaangażowanie w działania optymalizacyjne, na co wiele firm nie może sobie pozwolić ze względu na brak czasu czy też zbyt małą kadrę pracowniczą. Z tego powodu zadanie to najlepiej zlecić profesjonalnej agencji SEO – takiej, jak Antygen.pl!
Pozycjonowanie Magento przeprowadzone przez Antygen.pl obejmuje kilka kluczowych etapów:
1
Audyt SEO to pierwszy krok, który podejmujemy przed optymalizacją sklepu na Magento. Ma on na celu przeanalizowanie technicznych aspektów witryny, w tym poprawności kodu i struktury strony oraz wykrycie błędów i opracowanie sposobów ich eliminacji. Następnie dokonamy analizy słów kluczowych - fraz, na które wyświetla się Twoja strona i na które się nie wyświetla, mimo iż są istotne z perspektywy sukcesu biznesu. Przeanalizujemy także ruch, na podstawie czego dowiesz się, jakie źródła generują ruch na Twojej witrynie oraz jaka jest jego jakość. Prześwietlimy także działania SEO Twojej konkurencji oraz przeprowadzimy audyt treści – sprawdzimy jakość treści na Twojej stronie oraz to, jakie podstrony generują największy ruch, a jakie generują go zbyt mało.
2
W jej ramach, na podstawie przeprowadzonego audytu, zajmiemy się naprawą wykrytych błędów. Często okazuje się bowiem, że to właśnie one odpowiadają za niską pozycję w wynikach wyszukiwania. Przedstawimy Ci również oraz pomożemy we wdrożeniu rekomendacji optymalizacyjnych, związanych z kategoriami, podstronami produktowymi czy też obrazami, a także zaproponujemy uwzględnienie rozszerzeń oferowanych przez Magento, które mogą pomóc w zwiększeniu widoczności witryny.
3
W kolejnym etapie optymalizacji Magento pod kątem SEO dokonamy audytu profilu linków, zajmiemy się pozyskiwaniem linków wartościowych oraz opracujemy strategię linkowania zewnętrznego. Sprawdzimy, jakie linki dotychczas były pozyskiwane przez Twój sklep internetowy, zweryfikujemy ich jakość, a także porównamy jakość linków Twojej witryny do Twojej głównej konkurencji. Będziemy na bieżąco zdobywać również backlinki do Twojej domeny oraz zadbamy o stworzenie planu działania w zakresie linkowania, co pozwoli na zbudowanie autorytetu Twojego sklepu i zwiększenie szansy na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
4
W oparciu o przeprowadzony audyt oraz Twoje indywidualne oczekiwania i wymagania stworzymy dla Ciebie strategię content marketingową, która pomoże w budowaniu widoczności sklepu w dłuższej perspektywie czasu. Jeżeli nie posiadasz w swojej firmie osób zajmujących się tworzeniem treści, możesz także skorzystać z oferowanych przez nas usług copywriterskich, obejmujących tworzenie merytorycznych, jakościowych treści – opisów produktów, kategorii, optymalizacji podstron, wpisów blogowych oraz artykułów sponsorowanych. Możesz powierzyć nam również zarządzanie treścią na Twojej stronie, co pozwoli nam jeszcze lepiej optymalizować content pod kątem SEO.
5
Regularnie przedstawiamy naszym klientom raporty obejmujące wszystkie podjęte przez nas działania oraz efekty, jakie przyniosły. Omawiamy z nimi również nowe pomysły i sugestie, które mogłyby poprawić widoczność strony i zwiększyć współczynnik konwersji.
Wybierając usługi doświadczonej agencji SEO, możesz liczyć na wysoką skuteczność pozycjonowania, które szybko przyniesie realne efekty i zwiększy widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Skontaktuj się z Antygen.pl i rozwiń swój biznes!
Bezpłatna wycena